Witajcie!!!

niedziela, 11 lipca 2010

Myślę, że czas się przywitać.... A więc do dzieła! Witajcie, mam na imię Estera i mam 18 lat. Uczę się w liceum ogólnokształcącym na profilu matematyczno-fizyczno-informatycznym. Chociaż mam teraz wakacje to już niepokoję się tym co spotka mnie w przyszłym roku - mianowicie matura :/ No cóż, mówi się trudno i płynie się dalej, prawda? Być może parę osób będzie mnie kojarzyć bo kiedyś pisałam bloga o tej samej tematyce, ale w czasie roku szkolnego nie miałam czasu na haftowanie i pisanie, do tego doszedł mój brak organizacji czasu, więc go skasowałam. Było to chyba 1,5 roku temu. Pisałam na stronie: esta.blox.pl Pod loginem Esta15 ;D Mam nadzieję, że tym razem pójdzie mi lepiej. Co jeszcze o mnie... Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki.  Każda chwila jest dobra na muzykę - dostosowaną do danej chwili. Po za tym bardzo lubię koty, trochę rysować, czytać fajne książki... Ostatnio również trochę interesuję się motylami. Nie wiem, nie mam pomysłów. więcej rzeczy się dowiecie z moich następnych wpisów. Chociaż haftuję od około 8 lub 9 lat nie popełniłam zbyt wiele prac - sama do końca nie wiem dlaczego. No ale dobra, dosyć ględzenia - nie chcę was zanudzać na samym początku ;D

0 komentarze:

Prześlij komentarz