Torebka i blok

środa, 20 kwietnia 2011

Miało być dzisiaj o haftach, ale nie wyszło . Napiszę jutro . Natomiast skupię się na niezaplanowanym zakupie, którego dziś dokonałam . Weszłam tylko do lumpeksu . . . Niestety bardzo lubię kupować w lumpeksach (mam parę stałych i ulubionych miejsc) ze względu na możliwość dostania tanich ciuchów - a jak się poszpera to cudeńka można znaleźć! Przez to rodzice nazywają mnie lumpeksiarą . . . :(  Ale się nie przejmuję i kupuję dalej :) Ale do rzeczy . Weszłam od niechcenia do jednego z lumpeksów z napisem "Dziś wszystko po 4 złote". . . I już po jakichś 5 minutach wychodziłam zadowolona ze śliczną torebeczką:






Na zdjęciach wygląda trochę gorzej niż w rzeczywistości (jest ciemniejsza i nie błyszczy się tak) .  Torebka wygląda dosłownie jak nowa . Jestem więc bardzo zadowolona . Trzeba jeszcze ją odświeżyć i zrobić coś aby pozbyć się zapachu lumpeksu .
Jeszcze coś zabawnego na koniec . To zdjęcie zrobiłam parę dni temu w jednym z bloków . Dodam jeszcze, że w pobliżu nie było żadnych innych " urządzeń elektrycznych ". :D



0 komentarze:

Prześlij komentarz