Quilling - pierwsze kroki

sobota, 28 maja 2011

Życie jest po to by się uczyć :) Postanowiłam więc posiąść podstawy eleganckiej techniki zwanej quillingiem. Ale może po kolei. Byłam w zeszły piątek na warsztatach "Zakręć się - warsztaty z quillingu", odbywających się w ramach Bydgoskiego Festiwalu Nauki 2011, organizowane przez Marcelinę z bloga Baba Artycha. Było naprawdę sympatycznie i miło. Było tylko trochę mało czasu, dlatego prace musiałyśmy dokończyć w domach. I to także jest powód dla którego moją pracę prezentuję dopiero dzisiaj. Ale dość gadania, do rzeczy. Pierwsza prosta i nie do końca udana kartka (bezokazyjna - zatrzymam ją sobie) wykonana techniką quillingu gotowa:






Tu muszę dodać sprostowanie - płatki, które na zdjęciach wyszły jako granatowe w rzeczywistości są ciemnofioletowe. Chętnie poczytam wasze oceny - również te negatywne (zawsze można coś poprawić). Myślę, że od czasu do czasu zrobię coś tą techniką. :)

2 komentarze:

Jagna pisze...

Irbisku... piękna karteczka
a co do wzorków muszę cię niestety zmartwić - podkładki wymyślałam i robiłam z głowy. :0
Ale wzorki są bardzo proste - same słupki i oczka łańcuszka, wiec jak dobrze spojrzysz na zdjęcie to pewnie uda ci się odtworzyć :)

Weronika pisze...

jeśli to naprawdę początek to jestem w szoku, wygląda świetnie ! dodaje do ulubionych ;)

Prześlij komentarz