Wycieczka do Juraparku w Solcu Kujawskim

poniedziałek, 5 września 2011

A więc w sobotę byliśmy w Juraparku. Pogoda sprzyjała więc postanowiłam pobawić się trochę aparatem. Za cel postawiłam sobie takie fotografowanie dinozaurów aby wydawały się jak najbardziej naturalne. Chciałam żeby chociaż jeden wyszedł na zdjęciu jak żywy, ale chyba mi się nie udało :/ Mimo wszystko parę zdjęć myślę, że jest całkiem, całkiem. Poproszę więc o szczere opinie i przedstawiam parę najciekawszych które udało mi się zrobić:








1 komentarze:

Kamala pisze...

No wiesz? ja jakoś nie uważam, żeby Ci się nie udalo. najbardziej podoba mi się przedostatnie zdjęcie. Cudak ma taka minę, że normalnie wymiata! :o) Wyglada mniej wiecej jak cos kuropodobnego, które skrada się między krzaczkami i szuka co by tu zjeść :D

Prześlij komentarz